Když začínal roznos letáků od nově otvíraných super a hypermarketů, každý si k nim sedl a prohlížel, co který obchod nabízí. Hlavně nás zajímalo, jak si konkurují v cenách.
Postupem času nám začaly letáky s nabídkou potravin vadit.
Dnes už jsme letáky otrávení, že si často na své schránky lepíme slova- NEVHAZOVAT REKLAMU.
Kolem silnic je spousta billboardů, které v současnosti mizí, protože ohrožují životy tím, že řidič se na reklamu zakouká a malér je na světě. Ale zvykli jsme si na ně.
Je jedno, jestli nás zvaly na nějaké posezení, nákup, nebo politicky agitovaly.
Vzpomínáte na inzeráty v novinách? Nemyslím ty, které jsou jen o nich, ale ty, které měly jednu stranu vyčleněnou, kde byly rubriky Seznámení, Prodej, Koupě, Různé.
Byly nevtíravé a neobtěžovaly.
Občas mám pocit, že když vyjdu ven, někdo ke mně přiběhne a já budu oblepena nabídkou např. na jogurty.
V městské hromadné dopravě běží na obrazovce za řidičem upoutávka kam na výlet, na co do divadla a kina, v čekárnách u lékaře si prohlížíte nabídku léků, o jejichž účincích není ani váš lékař přesvědčený, že pomáhají.
V supermarketu se na vás usmívají slečny a nabízejí nové výrobky za zaváděcí cenu.
Koupili jste si někdy něco jenom proto, že jste podlehli reklamě a pak byli zklamaní? Já ano. A protože jsem nenapravitelná optimistka tak věřím, že se někdy trefím a on skutečně splní, co hlásá.
Ale to je účel reklamy. Nabídnout co nejpoutavěji, pokud možno tak, aby se člověku vryl nějaký slogan do podvědomí a pak zatoužil vyzkoušet nabízené.
Já mám ale nejraději inzeráty, které si můžu vyhledat, když potřebuju skutečně něco koupit, nebo prodat. Těch stránek na internetu je hodně a každý má šanci si vybrat.
Nabídka e-shopů, které mají jen kladné recenze, mě také neláká, protože není možné, aby bylo všechno perfektní a bezchybné.
Ráda si objednávám tam, kde vím, že si zásilku můžu vyzvednout v jejich kamenném obchodě.
V dnešní době je spousta výrobků, které vydrží tak akorát do konce záruční lhůty, a tak není od věci, že člověk hledá i nabídku opravy. Jsem ráda, že šikovní lidé ještě nevymřeli.
Potřebujete si zvýšit kvalifikaci, nebo se chystáte na změnu práce a potřebujete najít kurz, který vám to umožní? Není nic jednoduššího, než si najít příslušnou stránku s nabídkou této služby.
Chcete prodat nábytek, protože kupujete nový a stávající je ještě v pořádku? Nafoťte ho a dejte do nabídky na internet. Nebo si vytiskněte jeho fotku, přidejte vaše telefonní číslo a nabízejte po nejbližším okolí formou plakátu.
Máte lokalitu, kde se vám líbí a toužíte se tam usadit? Můžete do poštovních schránek naházet vaši poptávku s číslem vašeho telefonu.
Nemusíte hledat jen přes časopisy, nebo portály k tomu určené.
Možností inzerce je nepřeberné množství. Jenom se v něm vyznat. Teď už je jen na vás, které formě inzerce a reklamy důvěřujete, abyste ji mohli bez obav využít.